woensdag 8 april 2015

Buiten leven



3. Pinterest, geupload door pinner


Met het mooie weer in aantocht en het mooie weer wat we al hebben gehad gaan wij plannen maken voor de tuin!

Buiten leven.... wij zijn er dol op! Zodra het kan willen we naar buiten!
We hebben nu een ruime tuin, veel gras en aan de randen beplanting. Een standaard tuin, netjes onderhouden maar totaal niet onze smaak. Wij willen het gevoel hebben dat de tuin echt ONZE tuin is. Het verlengde van ons huis waar we veel tijd door willen brengen.

Ik ben bezig met het maken van een moodboard en een tuinontwerp. Onze inspiratie wil ik jullie niet onthouden!

Een veranda / buitenkamer / overkapping komt er zeker! Dat hadden we in ons vorige huis ook en dat missen we enorm! Het liefst met haard erin! En natuurlijk mag de hangmat niet ontbreken!

Bron: www.shoparoundtheco.fr

Bron: hannashantverk.blogspot.cz 

Bron: jandeboertuinhuizen.nl

Ik hou van de kleurencombinatie van zwart met het mooie groen  van de beplanting!

Bron: welke.nl

Bron: jossandmain.hardpin.com

Bron: welke.nl 

Verder moet er veel groene beplanting komen, lekker losjes, niet te strak maar wel heel stijlvol! En natuurlijk in de zomer bloemen!

Bron: planete-deco.fr

Bron: justinlovewithberni.com

Bron: huisjekijken.com

Bron: www.clairemee.co.uk

Bron: Pinterest, geupload door pinner

Lekker veel groen, gras, bomen, bloemen (hortensia!!) en heggen!

Dit is mijn inspiratie! Hoe ziet jou tuin eruit?




3 opmerkingen:

  1. Prachtige inspiratie!! Ik zou denk ik dezelfde plaatjes gekozen hebben :-)
    Wij hebben ook veel gras...vorig jaar is de onze pas aangelegd. Ook hebben we een donkere schutting, zo mooi in combinatie met groen...Dit voorjaar wil ik 'm ook persoonlijker maken.
    Succes, benieuwd naar het resultaat!

    Fijne middag
    X Els

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk! Ik ben inderdaad ook dol op de combinatie tussen het donkere en het frisse groen van de planten! Ben benieuwd naar jou tuin!
      Groetjes Cindy

      Verwijderen
  2. Wat een super leuke inspiratie! Op dit moment wordt onze tuin ook verbouwd, compleet met veranda aanbouw. En nu de klus bijna af is moeten we dus gaan kijken hoe het ingericht moet gaan worden, dat is echt nog lastiger dan het lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen