dinsdag 6 januari 2015

Welkom op mijn blog!
 Ik zal kort vertellen waarom ik deze blog gemaakt heb.
Wonen en inrichten is mijn passie! In mijn eigen huis ben ik altijd bezig, kan uren in woontijdschriften bladeren, op internet rondstruinen, pinterest is mijn beste vriend!
Ik ben dol op mooie inspiratie foto's en mag zelf ook graag foto's maken.

Tijdens een vakantie in Noorwegen ben ik verliefd geworden op het Scandinavische land, de sfeer, de huizen, het eenvoudige, lichte, witte en bovenal het gezellige van de huizen en inrichtingen!

Deze blog zal ook bedoeld zijn om te inspireren! Ik zal jullie binnenkijkers geven in mijn stoere, Scandinavische huis.
Maar ook ben ik -samen met mijn man- dol op het ontwerpen en maken van meubels en spullen voor in huis! En wil ik graag mijn creativiteit kwijt in mijn huis.
En verder natuurlijk mooie inspiratie van internet!

Heb je vragen? Of wil je gewoon eens een gezellig babbeltje maken? Even sparren? Dan mag je mij altijd een mailtje sturen!

Veel plezier bij mijn Woon-Geluk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten