donderdag 15 januari 2015

Banken......

Ik zal jullie eerlijk bekennen ik heb een 'Woon-verslaving'! Ik ben helemaal dol op banken! In onze 11 jaar samen hebben mijn man en ik al heel wat banken versleten. En je zult snappen dat dat niet was omdat onze banken echt 'op' waren maar omdat ik gewoon zin had in een andere bank..... Want tja, dat kan dan soms net een betere sfeer aan je interieur geven.

Vinden jullie ook niet dat een bank, groot object in je woonkamer, heel erg sfeer bepalend is? En zeg nu zelf, er zijn zoveel mooie banken! (En marktplaats staat er vol mee ;) )

Wij hebben een mooie, lichte, grote bank! Een echte plofbank!
Maar ik blijf altijd kijken naar mooie banken. Misschien toch weer een bank met lounche gedeelte? Een wat strakkere bank? Of een heerlijke grote familiebank!

Ik droom nog even verder bij onderstaande inspiratieplaatjes!

Hebben jullie ook een woon-verslaving? Ik ben benieuwd!

bron: pinterest, geupload door pinner (Normann Copenhagen)

Bron: http://houseofphilia.elsasentourage.se

Bron: arjavangarderen.blogspot.nl

Bron: houseofpictures.dk

Bron: vtwonen.nl

Bron: zoedt.nl

Bron: architectenweb.nl

Bron: Pinterest, geupload door Pinner

Bron: www.basiclabel.nl


P.s. Wat leuk dat er al volgers van mijn blog zijn! Welkom!


1 opmerking:

  1. Wat een mooie plaatjes van mooie banken! Bedankt voor je berichtje op mijn blog. Ik ga je ook volgen:)
    Groeten Cindy

    BeantwoordenVerwijderen